شب يلدا:Yalda Celebration

[انجمن زرتشتیان ایالت واشنگتن با حضور همکیشان زرتشتی پیشاپیش شب چله را جشن گرفتند.

خواندن گاتها، خوش آمدگویی، توضیحاتی در مورد فلسفه شب چله، سخنرانی رئیس انجمن، فال حافظ، مسابقه مشاعره، برنامه چک و دوله، پذیرائی و برنامه شاد از برنامه های جشن شب چله امسال بودند.

جشن از ساعت 7 پسین و با خواندن بندهائی از گاتها توسط “ندا خدادادی” شروع شد و در ادامه نونهالان کلاس دینی بصورت دسته جمعی ” اشم وهو” خواندند. سپس “شیرین زابلی” ضمن خوش آمدگوئی به توضیحاتی در مورد فلسفه شب یلدا و آداب و رسوم این جشن پرداخت. ادامه دهنده برنامه ها سخنرانی “افشین سپهری” ریاست انجمن بود که ایشان ضمن شادباش شب چله به میهمانان، در مورد اهداف و برنامه های انجمن جدید مطالبی را ایراد نمود. خواندن فال حافظ و اجرای برنامه شاد “چک و دوله” که توسط “جمشید پور اسفندیاری” و با همکاری خردسالان حاضر انجام شد از دیگر برنامه های جذاب این جشن بود. پس از پذیرائی از مهمانان با میوه و هندوانه شب چله، مسابقه مشاعره با حضور چهار نفر از حاضران انجام شد. پس از پذیرائی شام، موزیک و برنامه شاد پایان دهنده جشن چله امسال بود که تا ساعت 11 شب ادامه داشت.
~
ZSWS celebrated “Shab-e-Yalda”, the longest night of the year on Saturday, December 17 in Clubhouse of Avalon Bellevue Community.]

IMG_0040-5

IMG_0031-1

IMG_0041-4

IMG_0050-7

Znews ZSWS

About Znews ZSWS

Zsws Account used to post updates to the site
This entry was posted in Persian and English. Bookmark the permalink.